Muziek

Zingen maar!

Antonius Johannes Heutinck, onze vakleerkracht voor muziek heeft een website gemaakt voor alle kinderen van De Wegwijzer. Er staan liedjes op voor de kinderen van groep 1-2 maar ook voor de kinderen van de groepen 3 tot en met 8. Bovendien is er een pagina met muziekspelletjes, een pagina met filmpjes en muziekclips en zelfs een oefenpagina. Er is dus heel wat te beluisteren en te zien. Als uw kind bij de kleuters zit of in groep drie dan is het fijn om samen op de computer naar de website www.zingenmaar.nl te gaan. U klikt dan een liedje aan en misschien hoort u uw kind dan spontaan meezingen.

Heel veel muziekplezier met zingenmaar.nl. Het wachtwoord voor de site is de maand waarin we leven op dat moment. Als u opmerkingen heeft of iets wilt vragen over de muzieklessen dan kan dat op de startpagina helemaal onderaan.